Samen voor de patiënt

Om je nog beter van dienst te zijn, hebben de customer service teams van Spruyt hillen en Fagron hun krachten gebundeld. Dit betekent dat er één aanspreekpunt is voor beide bedrijven. Hierdoor bundelen we onze krachten en werken we vanuit gespecialiseerde afdelingen, zodat we je nog beter kunnen helpen.

We houden het simpel
Eén customer service team, met één telefoonnummer en duidelijke e-mailadressen per klant- of productgroep. Met één centraal aanspreekpunt kunnen we het best aan onze doel werken: jou de best mogelijke service bieden. Zo zetten we ons samen in voor de patiënt!

Wat betekent dit voor jou?
  • Duidelijker en efficiënter contact dankzij één telefoonnummer: (088) 33 11 133.
  • Specialistische ondersteuning vanuit onze gezamenlijke teams.
  • Je ontvangt nog steeds afzonderlijke facturen van Fagron en Spruyt hillen.
  • Onze service en kwaliteit blijven zoals je die van ons gewend bent!  
Team Apotheken

Image title
Apotheek
Team Ziekenhuizen
Image title
Ziekenhuis
Team Groothandel

Image title
Groothandel
“Samen voor de patiënt; dan kan alleen met de best mogelijke klantenservice! Als één team staan wij graag voor u klaar, of het nou een product vraag betreft, informatie over een order of een suggestie; wij helpen u graag verder.” -- Samantha, manager Customer Service
Team Essentials
Image title
Essentials
Team Adhoc
Image title
Ad hoc
Team Drukwerk
Image title
Drukwerk

Neem gerust contact met ons op!

Ons customer service team staat elke werkdag voor je klaar om je zo goed en snel mogelijk te helpen. Heb je vragen over je (online) bestelling, bezorgtijden, backorders of wil je producten retourneren? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen.
Onze customer service is telefonisch bereikbaar van 08.30 t/m 17.00 uur.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Bezig met laden…
Bezig met laden…